شرایط پذیرش مسافر در دبی

شهردبی از نمای بالا
اسماء بهتاش
10 مرداد 1399

شهر دبی پس از گذشت بیش از سه ماه محدودیت در سفرهای بین‌المللی، از 7 جولای (17 تیرماه) مرزهای خود را برای گردشگران خارجی باز کرده است. مسافران ایرانی نیز می‌توانند با ویزای توریستی، بیزینس و اقامت معتبر به کشور امارات سفر کنند. هواپیمایی ماهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پروازهای خود در مسیر تهران به دبی را از روز پنجشنبه 19/04/1399 برابر با نهم جولای 2020 از سر خواهد گرفت.
کشور امارات متحده عربی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرایطی برای پذیرش مسافران در نظر گرفته است:

کلیه مسافرانی که دارای ویزای توریستی، بیزینس و اقامت معتبر هستند باید تست کرونا PCR انجام دهند.

لازم به ذکر است که در زمان ورود به کشور امارات، نباید از صدور گواهی تست منفی PCR بیش از 96 ساعت گذشته باشد. همچنین داشتن اصل گواهی تست منفی کرونا و ارائه کپی آن به مسئول پذیرش در فرودگاه و تکمیل فرم خود اظهاری و دارا بودن بیمه نامه مسافرتی معتبر نیز الزامی می‌باشد.
شرکت هواپیمایی ماهان تاکید می کند که مسافران ایرانی گواهی مربوطه را از مراکز زیر تهیه نمایند:
1. بیمارستان عرفان نیایش (تهران)
2. آزمایشگاه پاتولوژی ایران (تهران)
3. آزمایشگاه کاویان (تهران)
4. آزمایشگاه نوبل (اصفهان)
5. آزمایشگاه باران (اصفهان)
6. مرکز پیوند اعضای بیمارستان ابوعلی سینا (شیراز)
با توجه به شرایط پذیرش که از قبل اعلام شده، وجود هر گونه مغایرت (در هر مرحله از مسافرت) و یا عدم تایید مدارک فوق الذکر توسط کشور امارات موجب ممانعت از ورود مسافر، عدم استرداد وجه بلیت و بازگشت مسافر به ایران خواهد شد که عواقب ناشی از آن به عهده مسافر می‌باشد.
برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما در مسیر تهران به دبی می‌توانید به وبسایت آذربلیط مراجعه کرده و بلیط هواپیمای ماهان را خریداری نمایید.

بخش نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *