پروازهای خارجی در شرایط کرونا

جاذبه‌های جهانی و پرواز‌های بین‌المللی در آذربلیط
اسماء بهتاش
19 مرداد 1399

سفرهای هوایی در دوران شیوع کرونا محدود شده بود و خرید بلیط هواپیما با کاهش چشمگیری مواجه بود. اما پس از گذشت زمان، ایران توانست به 21 کشور جهان پرواز داشته باشد. این پروازها توسط 8 شرکت هواپیمایی ایرانی و خارجی از 5 شهر برقرار شده است. در ادامه مطلب، پروازهای خارجی در شرایط کرونا را به تفکیک شرکت‌های هواپیمایی مشاهده خواهید کرد.

airplane iconهواپیمایی ایران ایر:

شرکت هواپیمایی ایران ایر، بیشترین پروازهای خارجی را انجام داده و پروازهای هفتگی آن به 20 شهر جهان آغاز شده است. با توجه به پروازهای هفته گذشته ایران ایر، مقاصد پروازی از مبدا تهران عبارتند از پاریس، لندن، آمستردام، مینسک، وین، تفلیس، آنتالیا، منچستر، میلان، بمبئی، بیروت، کراچی، آنکارا، استانبول، بغداد، نجف، فرانکفورت و استکهلم. از مبدا اصفهان و شیراز نیز پروازهایی به مقصد کویت صورت گرفته است. پرواز دوطرفه بندرعباس به دبی نیز برقرار بوده است. خرید اینترنتی بلیط هواپیمای ایران ایر در تمامی مسیرهای ذکر شده از آذربلیط امکان‌پذیر است. پروازهای تهران – مادرید نیز از 12 شهریور آغاز خواهد شد. به راحتی می‌توانید بلیط مادرید ایران ایر را از این وبسایت خریداری نمایید.

airplane iconهواپیمایی ماهان:

شرکت هواپیمایی ماهان نیز به شهرهای دمشق، دبی، گوانجو، شانگهای، شینزن، سلیمانیه، بیروت، مسکو، دهلی، اربیل، کوالالامپور، لاهوز، پکن، استانبول و بانکوک پروازهای رفت و برگشت داشته است. بلیط هواپیمایی ماهان نیز از آذربلیط قابل رزرو است.

airplane iconهواپیمایی قشم ایر:

پروازهای دبی از شیراز و پروازهای نجف از تهران با قشم ایر انجام می‌گیرد.

airplane iconهواپیمایی آتا

شرکت هواپیمایی آتا نیز یک پرواز هفتگی از اصفهان به کویت دارد.

airplane iconهواپیمایی کاسپین

علاوه بر آنچه گفته شد، شرکت هواپیمایی کاسپین یک پرواز به مقصد نجف داشته است.

airplane iconهواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی قطر در پروازهای بین‌المللی ایران در دوران کرونا نقش بسزایی داشته است. ایرلاین قطر سه پرواز هفتگی رفت و برگشت در مسیر تهران – دوحه دارد. پرواز مشهد – دوحه و پرواز شیراز – دوحه نیز به صورت هفتگی توسط قطر ایرویز برقرار است.

airplane iconهواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات پروازهای مستمری در مسیر تهران – دبی دارد.

airplane iconهواپیمایی عراق

پرواز بغداد به تهران نیز توسط هواپیمایی قطر انجام می‌گیرد.

airplane iconلیست کشورهایی که پرواز از ایران برای آنها برقرار بوده است:

فرانسه، بریتانیا، هلند، بلاروس، اتریش، گرجستان، ترکیه، ایتالیا، هند، لبنان، پاکستان، عراق، آلمان، سوئد، کویت، امارات عربی متحده، سوریه، چین، روسیه، مالزی و تایلند

airplane iconشرایط پروازهای خارجی از ایران

لازم به ذکر است که خرید بلیط هواپیمای خارجی در شرایط کنونی فقط برای افراد دارای ویزای تایپ D امکان پذیر است. در حال حاضر امکان فروش تورهای گردشگری و سفرهای توریستی به مقاصد فوق امکان پذیر نمی‌باشد.

airplane iconخرید اینترنتی بلیط پرواز خارجی

در وبسایت آذربلیط می توانید با جستجوی مبدا و مقصد مورد نظر خود، قیمت بلیط هواپیما، تاریخ پرواز و ساعت پرواز را مشاهده کرده و سپس بلیط هواپیمای خارجی را خریداری نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته آذربلیط تماس بگیرید. بلیط هواپیمایی ایران ایر، بلیط هواپیمایی ماهان، بلیط هواپیمایی قشم ایر، بلیط هواپیمایی آتا و بلیط هواپیمایی کاسپین از وبسایت آذربلیط امکان‌پذیر است.

بخش نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *