معرفی اولین نشان بین‌المللی بهداشت و ایمنی در صنعت گردشگری

تابلویی زرد با عنوان safe travels در سمت راست و مسافری با کوله‌پشتی در شهر
اسماء بهتاش
14 خرداد 1399

شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) اولین نشان جهانی در حوزه ایمنی در صنعت گردشگری را معرفی کرد.
مشاغل مرتبط با گردشگری از جمله هتل ها، رستوران ها، فرودگاه ها، شرکت های هواپیمایی، آژانس های مسافرتی، ترمینال های حمل و نقل، کشتی‌های تفریحی، مراکز خرید و کارگزاران تورهای گردشگری می‌توانند با دریافت این نشان، باری دیگر اطمینان مشتریان و مسافران خود را بازگردانند. این نشان گواهی بر رعایت پروتکل‌های جهانی در عرصه بهداشت و سلامت است.

مهمانداری در هواپیما در حال بستن محفظه چمدان با دستکش و ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفر

گلوریا گیوارا، رئیس شورای جهانی سفر و گردشگری ضمن تاکید بر ضرورت وجود استانداردهای جهانی پس از بحران اخیر، اعلام کرد: شورای جهانی سفر و گردشگری این افتخار را دارد که برای احیای هر چه سریع تر صنعت گردشگری، پروتکل‌های جهانی بخش خصوصی را تعیین و از آنها حمایت کند.
طبق اظهارات گیوارا، بخش خصوصی نیز از این پروتکل‌ها حمایت کرده و این امر باعث انسجام بخش‌های مختلف صنعت گردشگری می‌شود. در صورتی که تمام دست اندرکاران این صنعت همکاری لازم را داشته باشند، این طرح با موفقیت اجرا خواهد شد.

زنگ روی میز پذیرش هتل

گفتنی است که پروتکل‌های ارائه شده توسط WTTC شامل دستورالعمل‌ها و راهکارهایی می‌باشد که مسافران و دست اندرکاران صنعت گردشگری می‌توانند از آنها در حفظ سلامت، رعایت بهداشت، نظافت دقیق و فاصله‌گذاری اجتماعی در دنیای پس از کرونا استفاده کنند.

بخش نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *