سوالات متداول خرید بلیط هواپیما
از منوی بالای سایت روی گزینه "ورود به حساب کاربری" کلیک کنید. روی گزینه "ثبت نام کنید" کلیک نمایید و وارد صفحه ثبت نام شوید. آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و رمز عبور را وارد کنید، بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید تا ثبت نام شما انجام شود.
برای این منظور راهنمای خرید بلیط هواپیمای داخلی را مطالعه نمایید.
پس از خرید بلیط پرواز، در صورتیکه یکی از موارد زیر را مشاهده کرده باشید، بلیط شما صادر شده است:
• مشاهده بلیط خود بعد از پرداخت بانکی
• دریافت پیام کوتاه صدور بلیط
• دریافت ایمیل صدور بلیط
پس از خرید آنلاین پرواز، این اطلاعات قابل تغییر نیستند و در صورت نیاز باید بلیط قبلی استرداد شده و بلیط جدیدی خریداری شود.
پس از جستجوی پرواز و مشاهده لیست، با کلیک روی «اطلاعات بیشتر» در هر پرواز، میتوانید قیمت بلیط کودک و نوزاد را مشاهده نمایید.
حداقل اعتبار لازم برای پاسپورت جهت رزرو بلیط هواپیمای خارجی، ۶ ماه است.
برای خرید اینترنتی پرواز خارجی باید شماره پاسپورت خود را وارد نمایید.
در فرودگاه، به همراه داشتن بلیط پرواز داخلی چاپ شده الزامی نیست و تنها داشتن کارت ملی کافی است.
جهت مشاهده میزان بار مجاز در پروازهای داخلی، به لینک «قوانین بار مجاز در پروازها» مراجعه نمایید.
• اندروید: کافه بازار
• iOS: آی اپس، سیب اپس و وب اپلیکیشن
همچنین شما می توانید از قسمت اپلیکیشن آذربلیط در قسمت بالای سوالات متداول، اقدام به دانلود اپلیکیشن آذربلیط نمایید.
پس از انتخاب پرواز، در مرحله تکمیل مشخصات مسافر، روی گزینه «کد تخفیف دارید؟» کلیک کرده و کد تخفیف آذربلیط خود را وارد نمایید.
تیم پشتیبانی سایت آذربلیط کلیه خطاهای عدم صدور بلیط در خرید کاربران را بررسی نموده و در اسرع وقت با شماره ثبت نامی حساب کاربری تماس حاصل مینمایند. همچنین کاربران میتوانند در صورت مواجه شدن با این موارد در رزرو بلیط هواپیما داخلی، از خرید مجدد خودداری فرموده و جهت بررسی صدور یا عدم صدور بلیط و بررسی خطای دریافت شده با پشتیبانی سایت آذربلیط به شماره 09035673137 تماس حاصل فرمایند.